ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ «ΠΩΣ» ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ «ΤΙ»

Βγήκαν τα κομπιουτεράκια έξω και όλοι κάνουν υπολογισμούς. Οι αριθμοί έχουν τους δικούς τους αυστηρούς κανόνες που όσοι τους χρησιμοποιούν πρέπει να τηρούν απαρέγκλιτα. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, οι εκπαιδευτικοί των σχολείων, οι εκπαιδευτικοί των φροντιστηρίων, οι επιστημονικές ενώσεις, οι γονείς όλοι ανεξαιρέτως προσπαθούν, ο καθένας από τη μεριά του, να λύσουν τη δύσκολη εξίσωση «εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση».

Υπολογίζουν αριθμούς σε κονδύλια, σε πιστώσεις, σε πεδία, σε βαθμούς, σε μόρια, σε υποψήφιους, σε εισακτέους, σε νοίκια, σε χιλιόμετρα, σε εισιτήρια… Μοιάζει ατέλειωτη η λίστα με όλα όσα πρέπει να συνυπολογιστούν. Και ενώ όλοι ψάχνουν το «πως» οι άμεσα ενδιαφερόμενοι δεν ξέρουν το «τι». Τι είναι αυτό που θα επιλέξουν σήμερα οι μαθητές το οποίο θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό το μέλλον τους. Καλούνται να συμπληρώσουν ένα μηχανογραφικό και να επιλέξουν μια σχολή χωρίς να ξέρουν πως είναι ένα πανεπιστήμιο, τι μαθήματα κάνουν, πως τα κάνουν. Η Seniora Elis σε αυτό το v-log της καταγράφει τις ανησυχίες των συνομήλικων της και μας υπενθυμίζει ότι δεν αρκεί μόνο το «πως» χρειάζεται και το «τι», γιατί μόνο τότε η εκπαίδευση θα καταφέρει τους καθρέφτες να τους μετατρέψει σε παράθυρα.


Το 360pedia.gr είναι υπέρ της ελεύθερης διακίνησης της πληροφορίας αλλά κατά της εκμετάλλευσης της δημοσιογραφικής δουλειάς ιδιαίτερα όταν είναι πρωτότυπη. Σας καλούμε να σεβαστείτε τους όρους χρήσης του περιεχομένου μας που θα βρείτε ΕΔΩ.